برخورد قضایی با سه مرغ فروش متخلف در بهمئی

مرغ
رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان بهمئی از برخورد قضایی با سه متخلف مرغ فروش در این شهرستان خبر داد.
: 1195

به گزارش کشاورزان پرس به نقل از خبرگزاری فارس، برخورد با گران فروشان مرغ کشتار روز طی گشت مشترک با حضور ادارات صمت و تعزیرات حکومتی از بازار شهر لیکک، انجام شد. 

محمد درخشان رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان بهمئی در این گشت افزود: امروز با متخلفین مرغ برخورد شد و برای آنها ۳ پرونده تشکیل شد. 

درخشان گفت: تعدادی از مرغ فروشان اقدام به خرید مرغ از استان خوزستان و فروش به قیمت بالاتر از قیمت مصوب کرده‌انداند که برای آنها تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید. 

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان بهمئی بیان کرد: اگر کسانی بخواهند بازار سیاه مرغ راه بیندازند و قیمت مصوب را رعایت نکنند به شدت با آنها برخورد می‌گردد. 

درخشان در پایان گفت : قیمت مصوب مرغ با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار در سراسر کشور 24 هزار و 900 تومان است.

ارسلان عباسی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی هم در این بازرسی افزود: نظارت و بازرسی بازار مرغ شهرستان بهمئی امروز با حضور تعزیرات حکومتی و بازرسین اداره صمت پیگیری و منتهی به تذکر و تنظیم گزارشات گرانفروشی برای متخلفین شد.

عباسی گفت: قیمت مصوب مرغ تابع مصوبات استانی بوده که به واحدهای ذیربط ابلاغ می‌گردد و تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به اینگونه تخلفات هیچ توجیهی را برای عرضه و فروش مازاد بر تعرفه مصوب از هیچ شخص یا اشخاصی نمی‌پذیرد و قطعا مجازات قانونی برای سودجویان اعمال می‌شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: خرید بر اساس فاکتورهای خریدی که بالاتر از نرخ مصوب بوده به بهانه افزایش قیمت به صورت غیر قانونی دلیل محسوب نمی‌شود و مر قانون و مصوبات ستاد تنظیم بازار حاکم می‌باشد

رفتن به بالا