رئیس روابط عمومی سازمان مرکزی تعاون روستایی:

روابط عمومی در عصر حاضر نیازمند هوشمندی است

 روابط عمومی در عصر حاضر نیازمند هوشمندی است
رئیس روابط عمومی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: روابط عمومی در عصر حاضر نیازمند هوشمندی است؛ به عبارت دیگر روابط عمومی هوشمند در این دوران یک نیاز ضروری است و روابط عمومی هوشمند یک روابط عمومی تعاملی، مشارکتی، مخاطب‌محور، تحلیلگر، پیش‌بینی کننده و خلاق است .
: 1413

به‌گزارش روستانیوز، شاه‌حسینی اظهار داشت: روابط عمومی هوشمند در عین حال که آینده‌پژوه است، ظرفیت‌های لازم را به‌وجود می‌آورد تا با به‌کارگیری ایده‌ سرمایه‌های اجتماعی و تمرکز بر مأموریت، کامل‌ترین نوع الگو در روابط عمومی را ایجاد کند .

وی افزود: باید یادمان باشد که استفاده از تکنولوژی هدف روابط عمومی هوشمند نیست، بلکه تکنولوژی تنها ابزاری است برای هوشمندترشدن روابط عمومی .

شاه‌حسینی ادامه داد: نقطه قوت در روابط عمومی مدیر هوشمند است تا بهترین پیام را ازطریق بهترین کانال ارتباطی و فراگیر برای جامعه هدف ارسال کند .

وی اظهار داشت: در پایان روز ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی خصوصاً مسئولان محترم روابط عمومی تعاون روستایی سراسر کشور و شبکه عظیم تعاونی‌های روستایی و کشاورزی که نقش مهمی در تولید و تأمین امنیت غذایی کشور ایفا می‌کنند، تبریک عرض می‌کنم .

رفتن به بالا