مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبرداد:

رفع مشکل کمبود و افت فشار آب در روستای دواسب زنجان

کمبود آب
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از رفع مشکل کمبود و افت فشار آب در روستای دواسب از توابع شهرستان زنجان خبرداد.
: 1473

به گزارش کشاورزان پرس به نقل از فارس، علیرضا جزء قاسمی امروز اظهار کرد: با اجرای ۷۰۰ متر لوله‌گذاری جدید و افزایش توان تولید در روستای «دو اسب» زنجان، مشکل کمبود و افت فشار آب حل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه با اجرای عملیات لوله‌گذاری و جداسازی آب بخش روستایی دواسب از مخزن ۵۰۰ متر مکعبی بخشی از مشکل این روستا حل شد، تصرح کرد: وارد مدار کردن پمپ سوم تامین آب و همچنین شناسایی چندین فقره انشعاب غیرمجاز از دیگر عوامل مشکل چندین ساله اهالی این روستا بود.

وی با اشاره به اینکه روستای دواسب جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر دارد، تصریح کرد: پیش از این به دلیل اختلاف شیب و افت فشار آب، وجود انشعابات غیرمجاز و عدم رعایت الگوی مصرف اهالی این روستا با مشکل کمبود و قطعی آب مواجه بودند.

جزءقاسمی با اشاره به شناسایی  تعداد ۲۱ رشته انشعاب غیر مجاز باغات و واحدهای مسکونی در روستای دواسب عنوان کرد: با پیمایش همه انشعابات این روستا توسط شرکت آبفا، انشعابات غیر مجاز شناسایی و جمع‌آوری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه اکثر روستاهای استان در طول سال مشکل کمبود آب ندارد، ادامه داد: تنها در فصل گرم سال با عدم رعایت الگوی مصرف و آبیاری درختان و باغات با آب شرب است که مشکل کمبود آب در روستاها بروز می‌کند.

رفتن به بالا