آتش ۱۳ هکتار از مزارع گندم دالاهو و گیلانغرب را از بین برد

آتش ۱۳ هکتار از مزارع گندم دالاهو و گیلانغرب را از بین برد
وقوع ۲ مورد آتش‌سوزی گسترده روز سه‌شنبه در شهرستان‌های دالاهو و گیلانغرب باعث از بین رفتن ۱۳ هکتار از مزارع گندم این شهرستان ها شد.
: 1506

سرهنگ «کیومرث شهبازی» به گزارش کشاورزان پرس به نقل از خبرنگار ایرنا گفت: آتش‌سوزی این شهرستان در روستای «سرخه دیزه» رُخ داد که طی آن ۱۰ هکتار از مزارع گندم کشاورزان طعمه حریق شد.

وی با بیان اینکه حادثه آتش سوزی خسارت جانی در پی نداشته است، یادآوری کرد: علت وقوع آن در دست بررسی قرار دارد.

سرهنگ «منصور محمدی» فرمانده انتظامی گیلانغرب نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در آتش سوزی این شهرستان هم سه هکتار از مزاع گندم روبروی دانشگاه پیام نور به علت نامشخص طعمه حریق شد.

وی تصریح کرد: آتش سوزی رخ داده هم پس از ساعتی مهار شد تا با تشکیل پرونده ای در این خصوص علت وقوع آن مشخص شود.

دستگیری سارقان مسلح احشام در سنقر 

فرمانده انتظامی سنقر و کلیایی از دستگیری ۲ سارق مسلح احشام در این شهرستان که مرتکب سرقت های متعددی در سطح روستاها شده بودند، خبر داد. 

سرهنگ «غضبان احمدی فرد» به خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان سنقر و کلیایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق مسلح در محور روستای «باوله» سنقر و کلیایی شده و پس از مدتی تعقیب و گریز در حالی که سارقان به سمت ماموران تیراندازی می کردند آن ها را دستگیر کردند.

سرهنگ احمدی فرد خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی سارقان دستگیر شده ۱۵ راس گوسفند سرقتی کشف و سپس هر دوی آنها برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

رفتن به بالا