رگبار باران و باد شدید موقت در برخی استان‌ها‌/گردوخاک در جنوب تهران

رگبار باران و باد شدید موقت در برخی استان‌ها‌/گردوخاک در جنوب تهران
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: تا شنبه 26 تیر در مناطقی نظیر ارتفاعات البرز، سواحل خزر، استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و خراسان شمالی رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
: 1808

صادق ضیائیان در گفت‌وگو باکشاورزان پرس به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا در برخی نقاط استان‌های قزوین، سمنان، قم، مرکزی و جنوب تهران وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی ساعات داریم و این شرایط تا پنج روز آینده در زابل حاکم است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت:‌ امروز در استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم. 

وی افزود: چهارشنبه هفته جاری تا شنبه 26 تیر در استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، تهران و سمنان رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان اضافه کرد: روز پنج‌شنبه 25 تیر در برخی نقاط خراسان رضوی و روز جمعه در شرق سمنان و غرب خراسان رضوی رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط یزد و اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در پنج روز آینده به دلیل جریانات گرم و مرطوب جنوبی در جنوب فارس، برخی نقاط استان‌های هرمزگان و کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید داریم. 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف تا قسمتی ابری و در بعدازظهر با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 37 و 24 درجه خواهد بود. 

وی اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 46 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 10 درجه خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود. 

رفتن به بالا