روستاهای بندرعباس واکسینه شدند

روستاهای بندرعباس واکسینه شدند
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: روستاهای با جمعیت کمتر از 500 نفر شهرستان بندرعباس واکسینه شدند.
: 2182

به گزارش کشاورزان پرس  به نقل از ایلنا، عبدالجبار ذاکری با بیان اینکه پوشش 80 درصدی واکسیناسیون در روستاهای بندرعباس انجام شده است افزود: روستاهای با جمعیت کمتر از 500 نفر شهرستان بندرعباس واکسینه شدند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح واکسیناسیون روستاها، ساکنین 137 روستای شهر بندرعباس تاکنون واکسینه شدند گفت: با همت و تلاش کارکنان بهداشت در خط مقدم سلامت شهرستان بندرعباس، تمامی روستاییان بالای 18 سال با جمعیت کمتر از 500 نفر، واکسن کرونا دریافت کردند.

ذاکری از واکسیناسیون روستاهای تحت پوشش مراکز پاقلاتان، قطب آباد، شمیل، گچین، سیاهو، خونسرخ، حسن لنگی، فین، رضوان، ایسین، سرخون، گنو، تازیان، قلعه قاضی، تخت، خورگو، چاهستان، چاه فعله و تلگردو خبر داد و یادآور شد: این طرح به منظور واکسیناسیون ساکنین روستاهای تابعه از تاریخ 22 شهریور ماه 1400 آغاز و مقرر شد که در 2 مرحله انجام شود که بیش از 260 نفر به صورت مستقیم و در قالب تیم های سه و چهار نفره، انجام واکسیناسیون مناطق روستایی قمر و سیّار را عهده دار بودند. 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس با عنوان اینکه در مرحله نخست، واکسیناسیون روستاهای با جمعیت کمتر از 500 نفر در دستور کار قرار داشت که  هم اکنون این مرحله با پوشش80 درصدی واکسیناسیون روستائیان به پایان رسیده است گفت: دومین مرحله از طرح واکسیناسیون روستائیان، شامل روستاهای با جمعیت بیش از 500 نفر، از امروز 27 شهریور ماه آغاز شده است. در این مرحله، 78 روستا واکسینه خواهند شد.

رفتن به بالا