چهار طرح گلخانه‌ای در پارس‌آباد مغان به بهره‌برداری رسید

چهار طرح گلخانه‌ای در پارس‌آباد مغان به بهره‌برداری رسید
این طرح‌ها در شهرک گلخانه‌ای یک هزار و ۶۰۰ هکتاری مغان توسط بخش خصوصی احداث شده است. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در آئین افتتاح این طرح‌ها گفت: این چهار طرح در مجموع به مساحت ۱۹.۷ هکتار با صرف یک هزار و ۳۴۱ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی احداث شده است. خلیل نیکشاد ، مجموع اشتغال ایجاد شده در این طرح‌ها را ۹۶ نفر اعلام کرد.
: 2449

در جریان سفر امروز وزیر جهاد کشاورزی به منطقه مغان چهار طرح دیگر گلخانه‌ای نیز در شهرک گلخانه‌ای مغان به مساحت ۱۶.۳ هکتار با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال و اشتغال ۸۱ نفر کلنگ‌زنی و آغاز شد.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین امروز پروژه تکمیل سیستم آبیاری کلاسیک بخش ۶ و ۷ مجتمع کشت صنعت و دامپروری مغان را کلنگ‌زنی کرد.

این طرح بمنظور آبیاری ۶۵۰ هکتار از اراضی کشت و صنعت مغان در مدت یک سال و با سرمایه‌گذاری دولت اجرا می‌شود.

همچنین با حضور سیدجواد ساداتی‌نژاد عملیات اجرایی چهار طرح دیگر بخش کشاورزی که توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا می‌شود ، آغاز شد.

رئیس‌جمهوری روز جمعه در هشتمین سفر استانی خود وارد فرودگاه پارس‌آباد مغان در استان اردبیل شده و مورد استقبال آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و سیدحامد عاملی استاندار اردبیل قرار گرفت.

آیت‌الله رئیسی در این سفر از برخی پروژه‌ها و توانمندی‌های اقتصادی شهرستان پارس‌آباد مغان و اردبیل بازدید کرده و دیداری با نمایندگان اقشار مختلف مردم خواهد داشت.

همچنین جلسه شورای اداری استان اردبیل با حضور رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود و وزرای اعزامی به شهرستان‌های مختلف استان گزارش خود را از مسائل و مشکلات مناطق مورد بازدید خود ارائه خواهند کرد.

رئیس‌جمهوری را در این سفر معاونان و تعدادی از وزرای دولت همراهی می‌کنند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،  وزیر راه و شهرسازی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نیرو، وزیر تعاون و رفاه اجتماعی، وزیر اقتصاد، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری ، رئیس سازمان برنامه و بودجه  در این سفر به نمایندگی از دولت با مردم شهرستان‌های مختلف استان دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار خواهند گرفت.

رفتن به بالا