رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت:

راه‌اندازی خانه خلاق در دستور کار قرار دارد

راه‌اندازی خانه خلاق  در دستور کار قرار دارد
به منظور دستیابی به اهداف شعار سال در تلاش هستیم در شهرستان‌هایی که زیر ساخت‌های لازم را در راستای کارآفرینی و شرکت‌های دانش بنیان دارند ظرفیت سازی انجام دهیم.
: 3793

به گزارش کشاورزان پرس به نقل از مهر، اسماعیل پیرعلی ظهر چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی ساخت مرکز رشد فناوری و خانه خلاق شهرستان سامان با تاکید بر ایجاد مرکز رشد تخصصی بادام در این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان سامان در حوزه‌های مختلف همچون گردشگری و تولیدات باغی ظرفیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه این شهرستان بر اساس ظرفیت‌های موجود باید رشد و توسعه یابد، عنوان کرد: به همین منظور مرکز رشد تخصصی بادام و یا کشاورزی در شهرستان سامان باید راه اندازی شود.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به منظور دستیابی به اهداف شعار سال در تلاش هستیم در شهرستان‌هایی که زیر ساخت‌های لازم را در راستای کارآفرینی و شرکت‌های دانش بنیان دارند ظرفیت سازی انجام دهیم.

پیرعلی با بیان اینکه توسعه کشاورزی استان با استفاده از فناوری‌های نوین تسریع خواهد شد، گفت: راه‌اندازی خانه خلاق این شهرستان در دستور کار قرار دارد که در آینده نزدیک این مهم محقق خواهد شد.

رفتن به بالا