مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران:

امسال هزار و ۱۷۸ تن کلزا و دانه های روغنی نیز خریداری شده

امسال هزار و ۱۷۸ تن کلزا و دانه های روغنی  نیز خریداری شده
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران اظهار کرد:باتوجه به هماهنگی که با بانک کشاورزی انجام شده مبالغ و منابع پرداحتی کشاورزان تامین شده و با پیگیری هایی که از شرکت بازرگانی دولتی انجام دادیم شرایط تامین آن آماده است و طبق صحبت هایی که با مسؤولین امر داشتیم قول دادند در همین هفته مطالبات کشاورزان پرداخت شود.
: 4060

به گزارش کشاورزان پرس به نقل از فارس، عباس ارشدی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران اظهار کرد: امسال باتوجه به برنامه زمانبندی که انجام گرفت ۹۳ هزار تن گندم از کشاورزان مناطق گندم خیز استان تهران خریداری شد.

 

وی گفت: ارزش ریالی گندم های خریداری شده تا کنون، ۹ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال است که تقریبا حدود ۱۰ درصد از مطالبات کشاورزان عزیز پرداخت شده است.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران افزود: امسال هزار و ۱۷۸ تن کلزا و دانه های روغنی  نیز خریداری شده که ارزش ریالی آن ۱۷۱ میلیارد ریال بوده که در بخش کلزا پرداختی های بهتری داشتیم که تقریبا ۸۵ درصد از مطالبات کشاورزان در بخش کلزا پرداخت شده است.

 

ارشدی با اشاره به عدم پرداخت مطالبات کشاورزان بیان کرد: فرایند پرداخت مطالبات کشاورزان براساس منابع و تسهیلاتی که این بودجه را تامین می‌کند از بودجه سال ۱۴۰۰ تقریبا تامین شده و از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بانک عامل که بانک کشاورزی است و شرکت بازرگانی دولتی ایران هم متولی خرید گندم و دانه های روغنی در سراسر کشور است، اعتبارات از این طریق تامین می‌شود.

رفتن به بالا