رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی در دیدار با نایب رئیس شرکت هواپیمایی تفتان مطرح‌کرد:

ضرورت ایجاد خطوط هوایی تخصصی تجارت کشاورزی (کارگو)

نظام مهندسی
رئیس سازمان مرکزی نظام مهندسی کشاورزی و نایب رئیس شرکت هواپیمایی تفتان دیدار کردند و در این دیدار در مورد ضرورت ایجاد خطوط هوایی تخصصی صادرات و واردات محصولات کشاورزی بحث و تبادل نظر شد
: 1412

به‌گزارش کشاورزان پرس به نقل از  «روستانیوز»، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در این دیدار گفت: بازار کشاورزی و امور نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مرتبط با آن از عوامل اصلی و موثر در توسعه کمی و کیفی بخش کشاورزی است. 

شاهرخ رمضان‌نژاد اظهار داشت: نظام‌ها و زیرساخت‌های بازرگانی و تجارت کشاورزی کشور در سال‌های گذشته پا به پای نظام تولید به‌روز نشده و توسعه نیافته و در قیاس با حوزه تولید جامانده و سنتی است.

وی افزود: در سال‌های اخیر، ارتقاء و توسعه بازار کشاورزی از اولویت‌ها و سیاست‌های اصلی وزیر جهاد کشاورزی بوده و ایشان بر توسعه کمی و کیفی آن همواره تأکید کرده‌اند .

رمضان‌نژاد گفت: مهندسی‌سازی کشاورزی به مفهومی که امور کشاورزی در همه حوزه‌ها از جمله بازار، تکنولوژی و دانش‌محور باشد، از رسالت‌های اصلی این سازمان است. 

حقیقی، نایب رئیس هیئت مدیره هواپیمایی تفتان، نیز در این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و ظرفیت‌های شرکت ارائه و آمادگی این شرکت را برای راه‌اندازی کارگوی تخصصی کشاورزی اعلام کرد.

رفتن به بالا