اختصاص ۱۳۳ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت جاده های دو روستا در مراوه تپه

اختصاص ۱۳۳ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت جاده های دو روستا در مراوه تپه
فرماندار مراوه‌تپه واقع در شرقی‌ترین قسمت استان گلستان از اختصاص ۱۳۳ میلیارد ریال اعتبار از منابع بنیاد علوی و اداره‌کل راهداری گلستان برای آسفالت جاده روستایی "بسطام دره" و جاده "چنارلی - قرناوه" به گلیداغ در این شهرستان مرزی خبرداد.
: 1453

به گزارش کشاورزان پرس به نقل از ایرنا، امانگلدی ضمیر روز چهارشنبه اظهار داشت: هم اکنون عملیات آسفالت جاده روستای مرزی بسطام دره به طول هفت کیلومتر و با اعتبار ۵۱ میلیارد ریال آغاز شده و تا ۲ هفته آینده به پایان می‌رسد.

وی افزود: برای آسفالت جاده روستای چنارلی به قرناوه و گلیداغ به‌طول هشت کیلومتر نیز مبلغ ۸۲ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که عملیات بیس ریزی و آسفالت این مسیر نیز ظرف سه ماه توسط پیمانکار انجام خواهد شد.

ضمیر اضافه کرد: با بهره‌برداری از آسفالت مسیر چنارلی به قرناوه و گلیدغ، مسیر شهر گلیداغ - مراوه تپه ۲۴ کیلومتر کوتاهتر خواهد شد.

فرماندار مراوه‌تپه، دسترسی آسان به روستاهای مرزی، بهبود عبور و مرور به‌ویژه در فصل زمستان و کاهش حوادث رانندگی را از مهمترین مزایای به‌سازی و آسفالت ۲ جاده روستایی این شهرستان برشمرد و از تلاش‌ نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی و اداره کل راهداری گلستان برای بهسازی و آسفالت این ۲ جاده قدردانی کرد.

وی افزود: دیروز علی خانقایی مدیرکل دفتر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیرکل راهداری گلستان و دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در مراوه‌تپه از پروژه آغاز عملیات آسفالت جاده مرزی بسطام دره و نیز جاده چنارلی - قرناوه و گلیداغ  دیدن کردند.

رفتن به بالا