طی جلسه ای مطرح شد؛

برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر/ ثبت نام جشنواره کارآفرینان برتر ادامه دارد

برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر/ ثبت نام جشنواره کارآفرینان برتر ادامه دارد
مدیراشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ضمن دعوت از کارآفرینان برای شرکت در جشنواره ملی کارآفرینان برتر گفت ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی از اول تیرماه شروع و تا دهم مرداد ادامه دارد.
: 1763

محمد امید فرخی در گفت وگو با کشاورزان پرس به  نقل از روستانیوز، بیان کرد: جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می‌شود و تاکنون ۱۳ دوره جشنواره از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و ادارات کل استانی برگزار شده است.

فرخی با تاکید بر ضرورت استفاده از تجارب کارآفرینان متذکر شد با برگزاری این جشنواره ضمن شناسایی انتخاب و معرفی الگوهای برتر کارآفرینی به جامعه گام موثری در راستای ترویج کارآفرینی و توسعه کشور نیز برداشته می شود.

وی با بیان این که نام نویسی در این جشنواره در سه بخش صنعت،خدمات و کشاورزی شروع شده است گفت: همچنین مهمترین ویژگی جشنواره امسال اضافه شدن بخش گردشگری و صنایع دستی به عنوان بخش تخصصی در کنار بخش های اقتصادی است.

فرخی ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای خارج و کسب هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی افزود: افراد علاقمند می‌توانند با مراجعه به وبگاه (karafarinanebartar.ir یا karafarinanebartar.mcls.gov.ir ) در سامانه کارآفرینان برتر ثبت‌نام کرده و در جشنواره شرکت کنند.

مدیراشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی توسعه و ترویج کارآفرینی، شناساندن رشته های مختلف و الگو دهی به جوانان و ارائه تسهیلات و حمایت از کسب و کارها، فراهم آوردن شرایط برای کارآفرینان جهت بازاریابی و معرفی طرح به سرمایه‌گذاران، استفاده صاحبان ایده از بازخورد کارآفرینان و مدیران برتر، تشویق و تبلیغ نگاه خلاقانه و روحیه کارآفرین، پرورش نسل جدیدی از کارآفرینان و آشنایی صاحبان صنعت با ایده‌­های جدید و خلاقانه، از دستاوردهای برگزاری چنین جشنواره هایی است.

به گفته فرخی در این دوره از جشنواره «کار آفرینان برتر» کار آفرینان بر خلاف دوره های قبل می‌توانند به صورت رایگان ثبت نام کنند.

به گزارش روستانیور،در سیزدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر از ۴۶ نفر ثبت نام کننده نهایی از استان آذربایجان غربی، تعداد ۶ نفر به عنوان کارآفرین برتر استانی انتخاب و از بین ۶ نفر نیز یک نفر در سطح ملی بعنوان کارآفرین برتر انتخاب شدند.

رفتن به بالا