مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پرداخت بیش از۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان چهارمحال وبختیاری

 پرداخت بیش از۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان چهارمحال وبختیاری
مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.
: 3261

به گزارش کشاورزان پرس به نقل از مهر،غلامرضا نعمتی در گفت وگویی، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به سه هزار و ۷۲۴ نفر از بهره برداران بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است، اظهار کرد: محل تأمین منابع اعتباری این تسهیلات از «بند الف ماده ۵۲»، «نرخ ترجیحی»، «طرح رونق تولید»، «کمک‌های فنی اعتباری کشاورز و دامدار کارت»، «تفاهم‌نامه بنیاد برکت»، «جهش تولید» و «خط اعتباری مکانیزاسیون و مشاغل خانگی» بوده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، عنوان کرد: تاکنون ۲۳۳ طرح در زیر بخش‌های دام و طیور، گلخانه، شیلات، صنایع تبدیلی و دامپزشکی به منظور دریافت بالغ بر ۵۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند.

مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان از محل صندوق کار آفرینی امید اشاره کرد و ادامه داد: نیمی از این مبلغ توسط بنیاد برکت و نیم دیگر مستقیماً توسط سازمان جهاد کشاورزی پس از تصویب در کارگروه شورای برنامه ریزی استان به مؤسسه عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد.

نعمتی با بیان اینکه مراحل اجرایی اهلیت سنجی و معرفی متقاضیان به کارگروه برنامه ریزی استان در دست اقدام است، گفت: پیش بینی می‌گردد تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات با معرفی سازمان جهاد کشاورزی به بهره بردارن بخش کشاورزی استان پرداخت شود.

رفتن به بالا