مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ استان البرز:

آزاد سازی ۲۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی چهارباغ البرز

 آزاد سازی ۲۰۰ هکتار  از زمین های کشاورزی چهارباغ البرز
مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ استان البرز گفت: ۲۰۰ هکتار زمین کشاورزی در شهرستان چهارباغ استان البرز آزاد سازی شد.
: 3811

به گزارش کشاورزان پرس به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز البرز، کیانفر کاظمی گفت: این تخریب بنا‌ها در اراضی روستای عرب آباد خسروی شهرستان چهارباغ با حکم قضایی و توسط عوامل جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و ارادات خدمات رسان صورت گرفت.
او اظهار داشت: در این عملیات که شامل ۲۱۰ مورد دیوارکشی، محوطه سازی، انباشت مصالح ساختمانی و بنای نیمه کاره تخریب و اراضی به حالت اولیه بازگشت.
مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ ادامه داد: این اداره براساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها با به کارگیری نیرو‌ها و امکانات موجود ساخت و ساز‌های غیرمجاز درخارج از محدوده قانونی شهر و بافت مصوب روستا‌ها را مورد رصد خود قرار می‌دهد.
کاظمی بر نقش سامانه هوشمند رصد تغییر کاربری‌های غیر مجاز تاکید کرد و گفت: در حوزه تغییر کاربری‌های غیرمجاز، دو مشکل در زمینه شناسایی و مقابله داشتیم که با هوشمندسازی انجام شده، پایش و رصد تغییرکاربری‌ها با دقت بالای درصد در حال انجام است و منجر به رصد کوچکترین تحرکات ساخت و ساز غیرمجاز می‌شود از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغات، مراتب را به این اداره اطلاع رسانی کنند.
او بر نقش سامانه هوشمند رصد تغییر کاربری‌های غیر مجاز تاکید کرد و گفت: در حوزه تغییر کاربری‌های غیرمجاز، ۲ مشکل در زمینه شناسایی و مقابله داشتیم که با هوشمندسازی انجام شده، پایش و رصد تغییرکاربری‌ها با دقت بالای درصد در حال انجام است و منجر به رصد کوچکترین تحرکات ساخت و ساز غیرمجاز می‌شود.

رفتن به بالا