در گفت‌وگو با کشاورزان پرسبه نقل از غلات نیوز مطرح شد؛

تصمیمات بدون کارشناسی برای صنعت آرد و نان!

  تصمیمات بدون کارشناسی برای صنعت آرد و نان!
رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین از آزادسازی مجدد صدور مجوز احداث نانوایی انتقاد کرد وگفت: حالا که صدور مجوز مجددا آزاد شده، به افرادی بدهند که تخصص یا تجربه این حرفه تخصصی را دارند!
: 1237

مصیب بهرامی در گفت‌وگو با  کشاورزان پرس به نقل از غلات نیوز اظهار کرد: متاسفانه برخی از متقاضیان احداث نانوایی، به دنبال استفاده از رانت هستند و اصلا نانوا نیستند!
وی افزود: با صدور مجوز برای افراد غیرمتخصص، متاسفانه کیفیت و سلامت نان و مهم‌تر از آن سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند و کار نانوایان واقعی را زیر سوال می‌برند.
بهرامی ادامه داد: با تصمیم دیوان عدالت اداری در خصوص احداث آزادانه نانوایی، از این پس شاهد رواج گسترده‌تر فساد و قاچاق آرد خواهیم بود!
رئیس اتحادیه نانوایان قزوین در ادامه گفت: سوال ما از مسئولین تصمیم‌گیرنده در صنعت آرد و نان، این است که آیا از عواقب قوانین کارشناسی نشده‌ای که وضع می‌کنند، مطلع هستند؟! می‌دانند که با تصمیمات اشتباه خود ممکن است چه ضررهای جبران ناپذیری به صنعت آرد و نان بزنند؟!
بهرامی خاطرنشان کرد: آزادسازی صدور مجوز نانوایی، فقط در شرایطی منطقی است که دولت یارانه آرد را حذف کند و این یارانه را به مصرف‌کننده نان (مردم) اعطا و صنعت آرد و نان را آزاد کند، در این صورت است که نانوای واقعی خواهد ماند و افرادی که به دنبال رانت هستند، خواهند رفت!

رفتن به بالا