حل مشکل گازرسانی و استقرار پزشک در روستای کن/پیگیری نماینده مجلس برای بسترسازی اینترنت و روشنایی این روستا

حل مشکل گازرسانی و استقرار پزشک در روستای کن/پیگیری نماینده مجلس برای بسترسازی اینترنت و روشنایی این روستا
نماینده مردم تهران از حل مشکل گاز رسانی و استقرار پزشک در روستاهای بخش کن با پیگیری‌هایی که انجام شده خبرداد و گفت: برخی موارد مثل اینترنت، روشنایی، تخصیص آرد و موارد دیگر هنوز برطرف نشده که پیگیر این مشکلات هستم.
: 1474

به گزارش کشاورزان پرس به نقل از فارس، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی درباره بازدید از روستاهای بخش کن اظهار کرد: در بازدیدی که حدود ۱۰ ماه پیش با برخی از نمایندگان تهران از روستاهای اطراف تهران، بخش کن داشتیم مشکلاتی شناسایی شد که پیگیری‌هایی برای رفع آنها داشتیم، لذا مجدد حضور میدانی پیدا کردیم تا پیشرفت رفع مشکلات را از نزدیک بررسی کنیم.

وی گفت: طی بازدید مجددی که در این روزها داشتیم متوجه شدیم برخی مشکلات هنوز برطرف نشده است که باید مجدد پیگیری‌هایی انجام بگیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: برخی مشکلات مانند گاز روستا برطرف شده است و الان گازرسانی به روستاها انجام شده است.

رفیعی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات روستا، درمانگاه و استقرار پزشک در آنجا بود که با پیگیری‌های انجام گرفته از زمان بازدید اول تا کنون این مشکل هم بر طرف شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مردم بحث بنیاد مسکن بود، اظهار کرد: در سفر امسال مسؤولان بنیاد مسکن را همراه خودمان به این بازدید بردیم که همان‌جا آقای مهندس شاملو دستوراتی برای حل مشکلات مردم داد که در اسرع وقت مشکلات روستای کیگاه پیگیری شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: یکی دیگر از مشکلات، بحث تفکیک قطعاتی زمین برای ساکنان روستا بود که این مورد هم بر طرف شد.

رفیعی تصریح کرد: آنتن دهی روستا و اینترنت از دیگر مشکلات است که در این زمینه دکل‌ها نصب شده است و لازم به پیگیری برای نصب آنتن برای راه‌اندازی می‌باشد.

وی ادامه داد: مشکل دیگر، دسترسی به راه، جاده و تأمین آسفالت بود که از فرمانداری پیگیری کردم و روز یک‌شنبه در این باره جلسه‌ای دارم، همچنین درباره روشنایی هم قرار است اعتبار آن از منابع استانی و ملی تأمین شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پایان خاطر نشان کرد: مسؤولان این قول را دادند که دسترسی به امام‌زاده داود و مشکل خطوط ارتباطی آن را پیگیری و رفع کنند که در این باره هم پیگیری‌خواهیم داشت.

رفتن به بالا