دستگیری ۲ سارق احشام در هلیلان

دستگیری ۲ سارق احشام در هلیلان
فرمانده انتظامی هلیلان گفت: ۲ سارق احشام پس از سه سال از زمان سرقت توسط پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شدند.
: 1521

به گزارش کشاورزان پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجتبی مهدیان روز شنبه افزود: سال ۹۷ و زمانی که هلیلان یکی از بخش های زیر مجموعه شهرستان چرداول بود، یکی از دامداران بخش جزمان هلیلان مورد سرقت قرار گرفته که در این سرقت تعداد ۴۷ راس گوسفند وی توسط سارقان به سرقت می رود.

وی اضافه کرد: پس از استقرار فرماندهی نیروی انتظامی در هلیلان و ارجاع پرونده های این شهرستان از چرداول و تاکید و دستور فرماندهی انتظامی استان نسبت به تعین تکلیف پرونده های سرقتی و استرداد اموال سرقتی به مالباختگان رسیدگی به این سرقت در دستور کار قرار گرفت که تیم عملیاتی پلیس آگاهی با نظارت مستقیم فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان اقدام به تحقیقات و پیگیری موضوع  نمود.

سرهنگ مهدیان تاکید کرد: پس از بررسی های فراوان و تحقیقات کامل و کارهای اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی ۲ سارق در یکی از بخش های توابع چرداول شده که با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم و هدفمند هر ۲ متهم دستگیر و دام های سرقتی پس از انتقال به هلیلان به مالباخته تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان ارزش ریالی این احشام سرقتی را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و خاطر نشان کرد: دامداران و صاحبان احشام نسبت به رعایت مسائل امنیتی و ایجاد حفاظ مناسب در محل های نگهداری دام ها و بویژه گوسفندان اهتمام و دقت لازم را داشته باشند.

شهرستان هلیلان به مرکزیت شهر توحید در ۹۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

رفتن به بالا