سرپرست اداره بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی فارس خبر داد:

کالاهای اساسی نوروز از ٢۵ اسفند در شیراز توزیع می‌شود

کالاهای اساسی نوروز از ٢۵ اسفند در شیراز توزیع می‌شود
سرپرست اداره بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی فارس گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توزیع اقلام مورد نیاز مردم در نوروز از ٢۵ اسفند ماه آغاز شده و بیش از یکصد و ١٠ فروشگاه در این طرح نسبت به عرضه کالاهای مورد نیاز جامعه اقدام می‌کنند.
: 3355

به گزارش کشاورزان پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کریم قانعی گفت: یکی از موضوعاتی که طی چند ماه اخیر از وزرات صنعت معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی انتقال یافته است موضوع نظارت بر بازار بوده که تلاش شده  نظارت دقیقی در بازار  جهاد کشاورزی انجام شود.

او گفت: بر همین اساس نظارت بر بازار میوه و تره‌بار در کنار نظارت بر محصولات پروتئینی نظیر گوشت و مرغ بر عهده وزارت جهاد کشاورزی بوده و به طبع آن در استان‌ها نیز سازمان‌های جهاد کشاورزی متولی رسیدگی به بازار در نوروز هستند.

سرپرست اداره بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی فارس گفت: در  سه ماه اخیر برنامه ریزی و کنترل بازار  از سوی این نهاد برنامه ریزی شده و تمهیدات لازم برای کنترل بازار در نوروز در نظر گرفته شده.

او گفت: به همین منظور  تامین اقلام مورد نیاز جامعه با برآوردهای انجام شده نسبت به تامین اقلام مورد نیاز جامعه و بررسی حجم مورد نیاز توزیع این اقلام اقدام شده و هیچ‌گونه کمبودی در بازار شب عید وجود نخواهد داشت.

قانعی گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده  توزیع اقلام مورد نیاز مردم در نوروز از ٢۵ اسفند ماه آغاز شده و بیش از یکصد و  ١٠ فروشگاه در این طرح نسبت به عرضه کالاهای مورد نیاز جامعه اقدام می‌کنند.

سرپرست اداره بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی فارس گفت: نظارت بر بازار از ظرفیت بیش از ۵٠ تا ٧٠ ناظر بهره برداری  می شود  تا نظارت جامعی بر بازار وجود داشته و ضعف در این بخش وجود نداشته باشد.

او گفت: تاکنون سازمان تعاون روستایی قیمت قطعی عرضه سیب و پرتغال طرح نوروز را اعلام نکرده است.

رفتن به بالا