گوشت گرم گوسفندی وارداتی از هفته آینده عرضه بازار می شود

گوشت گرم گوسفندی وارداتی از هفته آینده عرضه بازار می شود
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی گفت: گوشت گرم گوسفندی وارداتی از هفته آینده با قیمت کمتر از ۲۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می‌شود.
: 4490

به گزارش کشاورزان پرس به نقل از صداوسیما، آقای آبنار افزود: در راستای تنظیم بازار گوشت قرمز در راستای تنظیم بازار گوشت قرمز مورد نیاز جامعه علاوه بر اینکه از محل عرضه دام‌های مازاد و غیر مولد اقداماتی انجام شده به پشتیبانی امور دام کشور در کل کشور ابلاغ کردیم نسبت به عرضه گوشت منجمد گوساله و گوسفندی اقدام بشود و همین طوری تمام غرفات قصابی میادین میوه و تربار گفتیم اشباع کنند هیچ گونه محدودیتی در توزیع نداریم.

وی گفت: برای گوشت گرم تمهیداتی فراهم شده در راستای واگذاری تنظیم بازار به تشکل‌ها و بخش خصوصی توافق شده که نسبت به واردات گوشت گرم گوسفندی ان شاءالله اقدام خواهند کرد ظرف هفته آینده گوشت گرم گوسفندی وارد کشور خواهد شد و با قیمت زیر ۲۰۰ هزار تومان در میادین میوه و تربار و غرفات قصابی عرضه خواهد شد.

مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه گوشت وارداتی هم کیفیت دارد و هم می‌تواند در سطح گسترده عرضه شود، گفت: به هر حال برای تأمین کسری نیاز داخل بایستی این کار انجام بدهیم و واردات گوشت گرم انجام شود. گوشت وارداتی، گوشت بسیار مطلوبی است و مورد ذائقه مصرف کنندگان است.

آقای آبنار افزود: هیچ گونه محدودیتی در توزیع این گوشت وجود ندارد و تمهیداتی اندیشیده شده تا در میادین میوه و تره بار و قصابی ها بدون هیچگونه محدودیتی، اما در یک شبکه تحت نظارت بازرسین ما توزیع شود.

  • بابک
  • سه شنبه, 27 دی 1401 18:35
  • 0 0

من به عنوان وارد کننده با سابقه بیست سال تو اینکار عرض میکنم محاله ممکنه با این اوضاع ارز و برابری روبل و ریال و قیمت دام بشود گرم وارد کرد مگر با سوبسید که اونم بعیدت

پاسخ
رفتن به بالا