سخنگوی کمیسیون کشاورزی:

مدارکی در زمینه آلودگی محصولات گلخانه‌ای ایران وجود ندارد

 مدارکی در زمینه آلودگی محصولات گلخانه‌ای ایران وجود ندارد
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: مدارکی در زمینه آلودگی محصولات گلخانه‌ای صادراتی ایران به روسیه وجود ندارد و تنها ابهاماتی در زمینه استفاده برخی از سموم وجود دارد.
: 2828

به گزارش کشاورزان پرس به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا،احد آزادی خواه  در گفت‌وگویی با تشریح نشست کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز سوال تعدادی از نمایندگان در خصوص مشکلات زنبورداران، صادرات و خرید سیب درختی صنعتی، ضعف در توسعه صنایع شیلات و تامین کودهای شیمیایی از وزیر جهاد کشاورزی مطرح شد که نمایندگان سوال کننده از پاسخ‌های ارائه شده قانع و یا برای رفع آن فرصت ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس اضافه کرد:  دستور کار دیگر نشست امروز کمیسیون کشاورزی بررسی مشکلات به وجود آمده در مسیر صادرات فلفل دلمه با حضور وزیر جهاد کشاورزی بود، خوشبختانه مدارکی در زمینه آلودگی محصولات گلخانه‌ای صادراتی ایران به کشور روسیه وجود ندارد و تنها ابهاماتی در زمینه استفاده برخی از سموم وجود دارد.

آزادی خواه، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید ابهامات به وجود آمده برای طرف روسی در زمینه استفاده از برخی سموم را برطرف کند و با رفع ابهامات مجددا صادرات فلفل دلمه به روسیه از سرگرفته می‌شود.

وی افزود: امروز همچنین وزیر نیرو برای پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست حاضر شد.

 به گفته آزادی خواه در این نشست مشکلات شالی‌کاران شمال کشور با حضور تعدادی از کشاورزان بررسی شد.

رفتن به بالا